چگونه با جمع آوري اطلاعات در سايت خود بازاريابي كنيم

از روزي كه جمع آوري اطلاعات به بخشي از تبليغات تبديل شد، بازارياب ها با استفاده از كامپيوتر و الگوريتم هاي مشخص اطلاعات را جمع آوري مي كنند و بعد با تحليل آن به درك كاملي از رفتار مشتري مي رسند.
Firefox
از ايده تا كارآفريني در ۳۰ روز: همه چيز در مورد سرمايه گذاري جمعي

به طور معمول اين قبيل اطلاعات به نرم افزاري وارد مي شوند و بعد موفقيت تك تك تبليغات را به بازارياب نشان مي دهند تا ميزان فروش را به حداكثر برسانند، اما در اون سوي ديگر بازاريابي خلاق وجود دارد كه بدون اين اطلاعات هم دست به جذب مشتري مي‌زنند.


استفاده از اينترنت وشبكه هاي اجتماعي

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود پروژه آمار خیال کُن David دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی فروشگاه جوان مد نسترن نامه خدمات فنی اعتماد (سمنان ) Etemad Technical Service فاکس دانلود برگه‌دان اَفَلایَنظُرونَ اِلیَ الاِبِلِ کَیفَ خُلِقَت؟!